luni, 4 mai 2009

New shit rollin' on the streets of Affliction Romania



Affliction Romania revine cu poze noi de pe stocul din State, care va asteapta sa le comandati! Toate detaliile se gasesc pe blogul oficial de mai sus.
Ca sa imi permit o aroganta inainte sa inchei postul, vin cu o celebra replica:
"Puritanism - the haunting fear that someone, somewhere, may be happy" - Henry Louis Mencken .
De fiecare data cand incerci sa faci ceva tare, se va gasi un dobitoc din spatele calculatorului din care va trebui sa iasa spiritul distructiv, si care nu se va abtine pana nu iti va arata cat este de suficient, superior si intelectual, chit ca nu stie sa scrie in romana corect. Pentru cei care s-au obosit sa scrie mailuri, sa imi spuna cum ar trebui sa ne facem treaba pe banii nostri, ce conditii ar trebui sa punem, de ce s-ar obosi ei sa comande de la noi, etc. singurul meu mesaj este: "Sa va bagati pula in mamele voastre, ma!" (pacat ca nu exista un cuvant "ma-tele", de la "ma-ta" deviat). Nu imbogatiti pe nimeni, mailurile voastre ajung in locul virtual care corespunde casei voastre din realitate (trash can) si nu am de gand sa va dau un miliard de explicatii, cand, dupa parerea mea, va fac un serviciu. Pastrati-va inteligenta si superioritatea si abuzati de ea atunci cand este cazul. Pe mine doar ma plictisiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu