luni, 30 noiembrie 2009

Abduzeedo Star Remix


Asta mi-a mancat cateva ore bune sambata. Despre sursa am vorbit pe twitter, la vremea respectiva, o puteti gasi aici. Exista un tutorial pe care il puteti urma, in caz ca va este ceva neclar in privinta executiei, acum daca o faceti sau nu, depinde de voi, personal, cred ca orice ati alege, aveti ceva de invatat.
Povestea este simpla, mi-a placut extrem, extrem de mult ideea designului si mi-am incercat si eu norocul cu o viziune un pic diferita. A iesit ce vedeti mai sus, si pot spune ca sunt multumit, nu mai pusesem mana sa fac ceva in Photoshop de mult timp.
Toate creditele pentru idee merg la autorul designului, Fabio Sasso.
Cand timpul imi va permite o sa fac si v2. Poate in weekend. Pana atunci, imi place asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu