joi, 24 decembrie 2009

Sarbatori Fericite!



Va urez un Craciun Fericit si un 2010 in care sa aveti parte de tot ce va lipseste!
Sa fiti sanatosi si sa faceti bani teancuri, pachete, garla, gheata, in banca, pe jos, cash, fara numar, haus, etc. [ca fratele meu Florescu, smmstsfmjpi!] :))

Va multumesc ca ati fost alaturi de mine pe TKC, care pe 1 ianuarie face un an, Multi Inainte! Multumesc pentru fiecare vizita in parte, multumesc pentru sustinere, multumesc pentru fiecare comment si fiecare parere, de bine sau de rau, intr-un cuvant pentru toata atentia care mi s-a acordat mie si coltisorului meu de lume de aici. "The K" se inclina cu respect in fata voastra!

Altfel, sper ca v-a placut si voua la fel de mult ca si mie, v-ati distrat, ati gasit lucruri interesante, promit ca va fi cel putin la fel in continuare.
Promit, iarasi, in scris, ca voi imbunatati in anul ce urmeaza multe detalii legate de blog, dar prefer sa pastrez surpriza.

Foarte probabil acesta este ultimul post din acest an, TKC intra oficial in vacanta. Finalul anului ma prinde in Galaxiu Studio, poate ne auzim atunci, sa "ne radem" un pic, cand o sa ii rup capu' lu' Oncescu la FIFA. :)) Facem poze, beleeee dat!

Dar pana atunci, va doresc si voua ce imi doresc si mie pentru aceasta vacanta, relax total si distractie maxima!

Just chill!

Multumesc! Sarbatori!

P.S.: Totusi, nu sunt sigur ca o sa ma abtin sa mai scriu! :))

P.S.2: Nu uitati de Cosmina, putem face un cadou de Craciun pentru un copil nefericit, 2 euro are oricine, haideti sa nu fim indiferenti, macar o zi pe an! [Am scris pe Twitter, Facebook si Messenger despre caz, cei care nu sunt la curent se pot informa de pe linkul ei personal]

P.S.3: Am si un brad superb la care nu a fost nevoie de Photoshop! Haha, all credits for design go to mama! :))
Pozeeee:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu