marți, 15 iunie 2010

Prima sedinta foto profesionista








Am fost sambata trecuta la prima sedinta foto profesionista din viata mea, d-aia cu blituri mari, softboxuri si beauty dishuri. Fotograful vinovat de asta e baiatul ala din poza de mai sus, Andrei Ologeanu, care face niste poze foarte tari si e si un pic plecat cu capul asa, probabil d-aia ne intelegem bine, ca ce se aseamana se aduna. :))
Pot sa zic ca ne-am distrat foarte bine in avionul parasit in camp, pe 2000 de grade. Pozele de mai sus sunt prestate pe un 50mm 1.8. Mai sunt, o sa va mai arat. Abia incep sa invat si eu astea cu make-up, deci aveti rabdare cu mine, e prima data cand fac asta, practic.
Deci povestea vine cam asa:
Timp, loc: sambata 12.06.2010, in camp, aproape de groapa de gunoi :))
Fotografi: Andrei Ologeanu si yours truly
Designeri: Alexandra Calafeteanu si Ana [zi-mi cum o mai cheama pe Ana, Ologeanuuu!]
Modele: Mihaela si Alexandra [si mai cum, Ologeanuuuu?]
O sa ne mai jucam! O sa va placa!

LATER EDIT: Ologeanu ma lamureste, pe fete le cheama Mihaela Tane si Alexandra Gadrauteanu, iar pe al doilea designer vestimentar, Ana Pentrencu.

Un comentariu:

  1. felicitari, pinguinule de apă dulce. imi plac pozele care este, care-ti doresc sa mai faci mii si mii de de-astea si sa nu te mai urci asa des pe blocuri ca spaidărmen.

    RăspundețiȘtergere