luni, 28 septembrie 2009

KDG Photography / Be My Model

Ma tot amenint ca vorbesc despre combinatia asta de ceva timp, cum stateam eu asa cu o groaznica durere de cap si ma uitam la monitor, m-am gandit sa nu o mai lungesc.
In cateva cuvinte, despre ce este vorba:
Tu imi trimiti niste poze de-ale tale la shinkenjiro@hotmail.com [subiect: "Be My Model", te rog], eu ma uit si daca le consider reusite, mergem si facem o sedinta foto, din care, in final, o sa iti editez cateva poze. Tu te scoti cu poze pe care altfel ai da niste multi bani, eu ma scot cu un portofoliu mai bogat si ma promovez prin tine. Sau ne promovam impreuna, whichever suits your taste.
Hai sa ne intelegem din start pe cateva aspecte.
Am rugamintea ca pozele sa fie in original sau fara editari majore. Nu incercati sa ma prostiti ca o sa ma prind si luati cartonas rosu din start. Nu iti adauga maini, picioare, nu iti colora ochii, nu iti da liquify pe buze, obraji si solduri, e ok asa cum esti. Lasa-ma pe mine sa iti fac toate astea. Daca pozele nu sunt conforme cu realitatea, o sa ai surpriza neplacuta sa fii refuzata.
Nu imi da poze de acum 2 ani, nu imi trimite poze facute in fata masinilor pe strada, nu pune dolari pe poze si versuri din manele.
Daca ai de gand sa imi vii in balerini si sugrumata cu o batista de gat, hai sa nu ne incurcam.
In acelasi mod, nu imi vii cu 4 kile de aur pe tine in costum animal print, nu pozez tarfe.
Locurile [nu LOCATIILE, pentru ca LOCATIA inseamna asta, nicidecum un loc] si tinuta le stabilim de comun acord, in functie de tematica sedintei.
Nu pozez nuduri.
Nu trebuie sa arati ca Ioana, ca e greu sa arati ca Ioana cand la restaurant poti servi ceafa de porc cu bere, dar nici sa te asemeni frigiderului meu de acasa.
Nu imi asum nicio obligatie fata de persoanele selectate, sedintele si editarea se fac pe timpul si banii mei.
In mare masura, cred ca m-am facut inteles, pentru alte intrebari, va stau la dispozitie la adresa de mail mentionata mai sus. In principiu, ne jucam si facem lucruri tari, despre asta e vorba.
Daca am uitat ceva, o sa updatez.
Multumesc si va astept pozele!

UPDATE: Nu pozez baieti in cadrul programului Be My Model, decat in cazuri exceptionale [te cheama Curtis Jackson sau arati ca el]. Repet si subliniez, pe timpul si pe banii mei, nu mi se pun conditii, EU le pun [ca Chuck Norris]. Nu imi mai trimiteti poze trecute prin pluginuri de soft skin, care de fapt dau o tona de blur pe fata. Nu veniti impreuna cu "o prietena" la sedinta, daca sunteti panicate ca va violez si va fac salam pentru turci, stati acasa. Nu stiu exact cand facem sedintele, stabilim de comun acord, poate o sa fac 1 la luna sau 3 pe saptamana, depinde ce timp am. Revin cu alt update, pe masura ce ma lovesc pe probleme.
Astept in continuare poze, deocamdata nu am un numar limita de modele si imi place sa am de unde alege.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu