duminică, 7 februarie 2010

[KDG Journal] Iarna de Pantelimon



Sincer sa fiu, eram foarte plictisit si nervos aseara cand m-am decis sa ies sa fac poze. Am petrecut in Photoshop o buna parte din singura mea zi libera din saptamana si nu mi-a iesit ce imi doream, asa ca am lasat deoparte proiectul pentru zile mai bune si m-am gandit sa ies sa fac niste poze, poate ma calmeaza, instabil psihic fiind, desigur. Nu aveam nicio idee in cap despre ce sa pozez si nici nu stiam ce viscol e afara. N-am tras decat vreo 50 de cadre in total, am apucat sa prelucrez doar asta. Update diseara sau in alta zi, hai la munca acum!

UPDATE:

A doua si ultima din sesiunea de la -20 de grade de ieri. Stati tunati, chestii noi foarte curand, cu putin noroc poate chiar azi-maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu