luni, 22 februarie 2010

[KDG Journal] Respect, cu si despre


Respectul e un subiect mult prea lung de dezbatut si, in curand, vom mai auzi despre el in cartile de istorie, pentru ca tinde sa se alature dinozaurilor si sa fie uitat, pe zi ce trece, de prea multi.
Nu vreau sa fac un alt text lung din asta, tocmai convins fiind ca nu aici sunt cei care ar trebui sa il citeasca. Vreau, in schimb, sa lamuresc un aspect de care ma lovesc in ultimul timp, destul de des.
Mi-a placut "Vreau sa fiu P. Diddy" de pe Galaxiu, ma gandesc ca l-as putea transforma pe meseria mea [si, probabil, pe oricare alta], pentru a fi adresat celor care vor ca totul sa fie one-click away, fara niciun fel de munca sau investitie. As spune chiar "celor falsi", pentru ca investitiile, de timp, bani sau orice alt fel, vin natural si sunt direct proportionale cu dragostea pentru lucrul pe care il practici. Rezonez 100% cu punctul 3 din postarea lui Nicolae. Sa explic.
Nu stiu ce parere iti faci tu despre mine, citindu-ma pe net, dar ce vezi nu are nicio legatura cu ceea ce ma ocup si, de cele mai multe ori, nici cu tine.
Ar trebui sa stii, daca m-ai citit destul de mult sau ma cunosti destul de bine, ca am un limbaj absolut liber si nu ma feresc niciodata de cuvinte, fie ele "pula", "pizda", "bag pula-n ma-ta", etc. Mai departe, ar trebui sa stii ca niciodata [NICIODATA!!] nu le vorbesc cu rautate prietenilor, chiar daca ii injur de orice. Va asigur ca sunt glumele noastre, ni le asumam si, cel mai important, ni le permitem. Daca le vedeti in dialogurile noastre online, nu inseamna ca o sa imi, respectiv va permit acelasi tip de dialog. Asta mai mult ca o paranteza, ca nu este vorba despre prietenii mei aici. Dar vreau sa subliniez ca respectul nu sta in vorbe, asa cum a vorbi cu "dumneavoastra" cuiva nu denota neaparat respect.
Pe langa injuraturi, ar mai trebui sa stii si ca am o gramatica destul de buna [sau asa era ultima oara cand am verificat], care candva mi-a castigat locul 3 pe Bucuresti la o olimpiada de profil. Iti pot insira si niste multe carti care le-am citit in viata asta, daca esti vreun frustrat si te intereseaza asa ceva. Deci, daca vezi/auzi "pula" la 2 cuvinte, nu iti lua fata de "sunt mai bun decat tine, cacatule", s-ar putea sa ai surprize.
Daca imi esti prieten foarte bun, stii despre mine ca am facut protocol exemplar la cel mai inalt nivel. Vai, dar cum ar putea ala care isi baga pula la fiecare 2 cuvinte sa faca astea? Eh, vezi tu, prietene, nu stii multe, ceea ce e ok, dar iti pretind un singur lucru, cu toate etichetele care ai impresia ca mi le poti pune:
atunci cand ma cauti pentru business, indiferent ca e vorba de un flyer, o sedinta foto, ma, orice, nu conteaza... daca nu poti purta o discutie civilizata, protocolara, "business", cu subiecte, predicate si fara "frate" si "pula", stai acasa, tati!
Nu mi-a iesit aia cu textul scurt.
P.S.: Nicolae glumeste: "Respect cartierului Pantelimon". Ba, da, serios! Acolo am invatat, in mare masura, respectul. Therefore, avem poza de mai sus!
P.S.2: Subliniez, designul si fotografia pe care le fac nu au absolut nicio legatura cu faptul ca tu placi sau nu personajul Cristian Iancu. Respecta-mi munca, respecta discutiile despre munca mea si te voi respecta la randul meu. Altfel, nu poti emite niciun fel de pretentii si primesti exact atitudinea pe care o dai.
LATER EDIT: Si nu vreau atitudine de la tine decat in fata camerei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu