vineri, 10 aprilie 2009

Formatori de opinie

In primul rand imi cer scuze ca nu am mai scris, dar am fost foarte ocupat si la fel de obosit zilele trecute. In timpul liber ramas, nu am facut decat sa ma uit la emisiunea lui Badea, unde am aflat ca, in viziunea unora, inclusiv a fostului meu coleg de palier, domnul Cristian Tudor Popescu, oamenii nu sunt egali in fata legii. Da, foarte corect, in fata legii junglei, poate, adica ce traim noi zi de zi. Dar in fata legii aleia "din carti", toti oamenii sunt egali si importanta este fapta comisa de inculpat, nu personajul. Bineinteles, ma refer la deja celebrul caz Becali, care nu ma intereseaza deloc, dar nu ma pot abtine cand aud asemenea ineptii, pe gura unui om care se vrea a fi cel mai bun jurnalist al nostru.
Este simplu, logic si foarte usor demonstrabil cum sta treaba cu legea asta si cu justitia. Luam cazul unui popa care violeaza si omoara, sa zicem (apropo, popii nu sunt formatori de opinie? Cel putin pentru o sleahta de babe si alti dobitoci care se inchina cand trec pe langa biserica, rugandu-se sa castige la loto a.k.a. "o viata mai buna"? nu? eu as zice ca da, si mult mai rau decat ar putea fi Becali vreodata formator de opinie, macar Becali da bani, popii dau doar din gura). Acest popalau trebuie cumva iertat pe langa un criminal recidivist care calca pe iarba sau nu traverseaza pe trecere? "A, tu esti criminal, futu-ti gura ma-tii, calci pe iarba, misca-te imediat pe rug sa te ardem!" in opozitie cu "Preafericitule sfant propovaduitor al legilor lui Dumnezeu, nu este bine ceea ce faceti si se va supara Dumnezeu pe dumneavoastra. Va rugam frumos pe viitor sa nu mai violati si sa nu mai omorati".
Asa merg treburile, nu? Marfa!
Ma bucur ca acest fapt a iesit la lumina prin declaratia acelei imbecile care l-a judecat pe Becali. Asa vede si lumea, din cand in cand, incompetenta celor care ar trebui sa fie, vorba lu' Badea, "Dumnezeu pe pamant".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu