luni, 27 aprilie 2009

K DesiGn Godfather Version


Incep prin a imi cere scuze ca nu mai gasesc destul timp sa postez aici si imi asigur cititorii ca nu i-am uitat.
In putinul timp liber de astazi, mi-a venit ideea sa creez "K DesiGn", o poveste care sper sa se continue printr-o evolutie pe viitor, deocamdata devoltandu-se doar pe baza unui vis. Ceea ce nu este deloc putin, pentru ca sunt genul "follow your dreams".
Nefiind destul de odihnit cat sa fiu creativ si sa vin cu un logo pentru acest proiect, am facut ceva ce intentionam de mult timp, bazat pe filmul meu preferat.
Initial un proiect de shirt design, Godfather Shirt s-a transformat astazi in wallpaper pentru K DesiGn. Si cam atat deocamdata. Un logo nou si o galerie de shirt design pe viitor, cand voi avea mai mult timp decat sa mananc, spal, uit la Badea, dorm, muncesc (programul meu zilnic). Anyway, sa nu uitam cel mai important lucru, we have a new star born today. :)
So let's all wish K DesiGn a Happy Birthday!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu