joi, 30 iulie 2009

Cinema 4D First Project


Mai tineti voi minte asta? Da, e prima mea animatie in Photoshop, care m-am gandit eu ca pot sa o fac si fara sa ma documentez in prealabil. Da, am facut-o, dar dupa vreo 6-7 ore, in loc de 5-10 minute. :))
Astazi, vom vorbi despre altceva, si anume incursiunea mea in lumea Cinema 4D. Cu cat studiez mai multe cursuri de acest program, cu atat mi se pare mai fascinant [si greu, deopotriva]. Declar in scris ca voi FOARTE fericit cand o sa ajung sa il stapanesc.
Asta e prima mea "opera". Si asta a durat cateva ore bune (asta nu am mai facut-o singur de nebun), am decis sa aduc animatia de care vorbeam mai sus in 3D [sort of...] si, sincer, mie imi place ce a iesit. Sper sa avansez repede, pentru ca Photoshop si Cinema 4D fac o echipa a dracu' de buna! La mai mare!
Later edit: Am uitat sa pomenesc [am facut-o pe Twitter, aici] ca am luat parte pentru a doua oara la Abduzeedo's Daily Inspiration, aici, ceea ce nu poate fi altceva decat o onoare pentru mine.

Un comentariu: