sâmbătă, 18 iulie 2009

[KDG Journal] 18.07.2009 From rags to riches

Pana inceteaza Photobucket sa suga pula si sa imi deblocheze pozele (pe 3 August, futu-i in gura!), nu o sa dormim, nu? Urcam pe Imageshack, si astia fiind un alt fel de soi de free hosting!
Astazi, 18.07.2009, m-a mancat in posterior sa ies de 2000 de grade afara sa fac poze. "Rags to Riches" se citeste "Din Pantelimon la Unirii" aka "Din periferie la centru". :) Este pe acelasi film cu pozele din Pantelimon, va prezint filmul zilei mele de azi, cu explicatii foto!
Spatele blocului [Inceputul]:

Candva aici, "La Tei", erau doar niste copaci crescuti in jurul unui gardulet, copaci pe care noi ii foloseam drept porti de fotbal. Acum este un parc, am constatat socat asta azi!

3 medii de 10, 8 premii 1, locul 3 la Olimpiada de Limba si Literatura Romana Faza pe Bucuresti, participare la orice alta Olimpiada de pe lume, no use.. Doamnelor si Domnilor, Scoala Generala nr. 64.:

Skip peste calatoria cu troleibuzul pana in centru, trecem direct la Intercontinental:

Vis-a-vis cu Spitalul Coltea, unde m-am nascut, si care acum e in triste reparatii (nu mi-a iesit nicio poza fara cabluri si masini si alte porcarii), se afla Muzeul de Istorie, pe ale carui garduri erau intinse niste meshuri cu fotografii... probabil, un concurs! Constat uimit ca am un tiz 100%, pe genul Cristian Iancu, care face niste mari fotografii! Keep it up, pimp!


Fantanile de la Unirii (pozele la Lipscani si Cocorul nu imi plac si am decis sa nu le postez, deci sarim direct la Unirii, pentru ca asta era scopul final al calatoriei mele in centru, fantanile):

Drum catre Casa Poporului, una dintre minunile lumii, care ne aminteste de perioadele in care se putea (orice) si in Romania:

Inainte spre Casa Poporului:

Sper ca v-a placut plimbarea virtuala, see you next time!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu