vineri, 20 martie 2009

Malamutul de Alaska


Mi-am adus aminte de o discutie purtata cu un prieten acum cateva zile despre caini si de faptul ca daca ar fi sa aleg intre a omori un caine si a omori un om, as avea mari dubii. Desi imi plac cainii, punct, indiferent de specie, la intrebarea "Daca ai putea alege in secunda asta un caine, de orice rasa, ce ai alege?", raspunsul a venit firesc, pentru mine, "Malamut de Alaska". Cred ca putini caini din lume pot egala frumusetea acestui specimen (nu doar cand este mic) si daca vreodata o sa am ocazia sa imi cumpar unul, bineinteles, nu sa il tin in casa la bloc, o sa imi iau fara niciun fel de ezitare.
Mai multe detalii despre malamutul de Alaska, confundat adesea cu Husky, pe wiki.
Bonus: un super desen de pe PetsPictured:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu