miercuri, 4 martie 2009

Street Painting







Toti am desenat cu creta pe asfalt cand eram copii, nu? Flori, pasari, oameni, sotron, something.. Hai sa ne aducem un pic aminte de vremuri si sa vedem o forma mai evoluata de desen. :)
Despre street painting am mai vorbit acum vreo saptamana, cu making of-ul crevasei, daca va mai amintiti. Probabil este pe pagina a doua a site-ului acum, deci daca nu mai tineti minte, aruncati acolo un ochi pentru ca merita.
Am fost fascinat de pictura de strada de cand am luat contact cu ea. Tin minte ca aveam o gramada de poze geniale pe un cd pe care l-am facut acum ani de zile. Din pacate, cd-ul zace acum in raft intre alte sute si mii de cd-uri ca el si nu as cauta pozele alea pentru nimic in lume.
Totusi, cum Google is our friend, sper sa gasesc o buna parte din ele. Hai sa vedem cateva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu