miercuri, 25 martie 2009

Mesaj "prietenilor" mei

Multumesc celor care au avut bunul simt sa trimita mesajul meu mai departe si sa incerce sa ma ajute sa promovez blogul Affliction Romania asa cum au putut.
Multumesc celor care au facut imposibilul posibil nu cu multe ore in urma si, ca de fiecare data, m-au ajutat neconditionat, desi nici pe departe nu ar fi trebuit sa fie ei cei care o fac. Altfel spus, multumesc Mav3rick, Mihut si Radu pentru tot ajutorul, atunci cand restul au facut ce stiu ei cel mai bine sa faca, sa isi dea telefonul pe silent.
Multumesc Galaxiu (Nicolae) pentru tot sprijinul acordat si pentru publicarea anuntului Affliction Romania.
Inteleg si stiu toate acele persoane care le cunosc si care nu ar fi putut face nimic pentru mine, din niciun punct de vedere, deci sper sa realizeze ca nu spre ei se indreapta ceea ce va urma.
Cat despre voi, obiectul acestui text, care va cunoasteti foarte bine si carora nu o sa va dau numele, nu din lasitate, pentru ca nu s-a dezvoltat niciodata in mine gena lasitatii, ci doar de rusine de rusinea voastra, am un mesaj pentru voi.
Sunteti niste viermi. Niste viermi care nu dau niciodata telefon sa intrebe "ce faci", ci doar cand aveti vreo problema, stiind ca la capatul celalalt al liniei se afla un cretin care va va ajuta neconditionat pe cat ii sta in putinta, just to be the hero and save the day, cum s-ar spune.
De doua ori pe an, cand este posibil sa am nevoie de voi (desi dupa cum stiti, nu prea se intampla), va dati telefonul pe silent sau spuneti vesnicele "nu pot"/"n-am" dinainte sa va spun despre ce este vorba. Niciodata nu livrati, nimic, dar aveti pretentia sa fiti considerati mari prieteni si, mai ales, sa fiti tratati ca atare.
Nu aveti nicio perspectiva in viata asta si nu veti trece niciodata peste nivelul de viermi obositi ce sunteti, care se inchina la suta de mii de lei in loc de icoana.
Nu aveti prieteni, nici nu veti avea vreodata, pentru ca important este curul vostru plin de cacat inainte de toate si dupa voi potopul. Pentru altcineva va este greu sa faceti orice, cat de banal. Pentru ca va doare in pula. Pentru ca sunteti niste nesimtiti. Bineinteles, atunci cand este de baut, de mancat sau de primit ceva, Cristi e "fratele vostru" pentru care faceti orice, desi nu ati facut si nu veti face niciodata nimic pentru mine, chiar daca voua vi se pare ca imi cumparati o casa sau un Ferrari cand dati o bere.
Vi se cuvine totul pe lume, gratis, fara conditii, ati fost nascuti sa fiti regi si regine, iar de fiecare data cand nu aveti bani sa va plimbati curul imputit in cluburi vineri seara mi-o spuneti pe un ton de parca eu as fi de vina sau v-ati cheltuit banii cu mine. Toate astea desi voi niciodata nu aveti bani, indiferent de cate hartii se gasesc in buzunarul vostru.
Nu stiti sa legati doua cuvinte, nu ati citit o carte in viata voastra, traiti in messenger si hi5 si vorbiti numai despre bani si femei, ca si cum voi ati fi stiut vreodata ce sunt aia "bani". Ati futut-o pe Pamela Anderson, sunteti mai tari decat Chuck Norris, elevii lu' Salam si Guta, primiti zilnic cereri in casatorie cand va plimbati cu Bentleyurile voastre pe Magheru, desi 131 nu este produs de Bentley, din cate imi amintesc. Toate pizdele sunt in genunchi dupa voi, va roaga sa va suga pula, ca si tot restul lumii, care atunci cand trece pe langa biserica se inchina, de fapt, la voi.
Sunteti superiori tuturor speciilor pamantene, rude cu martienii si veri cu Dumnezeu, ce faceti voi nu mai poate face nimeni, chit ca este vorba de a merge pe strada sau a face pipi. Inteligenta voastra este nemasurabila, iar superioritatea voastra irefutabila. Sunteti a noua si a zecea minune a lumii la un loc, pentru ca, evident, una singura ar fi fost prea putin pentru standardele voastre.
Ok, acum e randul meu sa va spun ce sunteti. Sunteti niste ipocriti imputiti, care va comportati dupa cum bate vantul (vantul batand dupa cum aveti nevoie), niste lasi ordinari, care nu spun niciodata lucrurilor pe nume si niste nesimtiti, care nu-si vor depasi niciodata conditia precara de viermi cu complexe de superioritate.
Dar aveti cuvantul meu, cum spune Badea, "v-o dau in scris", ca veti plati insutit. Nu luati mesajul asta ca pe o forma de frustrare, nu sunt frustrat fata de cei pentru care nu mi-as mai da nici macar un scuipat. E doar un mesaj din ura and a taste of things to come.
Imi cer scuze mii de scuze tuturor celor care nu au nicio treaba si citesc mizeria asta si promit sa nu mai denigrez siteul pe viitor, acordand "importanta" unor asemenea "caractere", cu ghilimelele de rigoare, pentru ca le lipseste cu desavarsire caracterul, onoarea si respectul. Long live generatia McDonalds si manelele, retardatilor!

Un comentariu:

  1. Frate , respect din toate punctele de vedere , uneori iti mananci propriul timp pentru a spune lucrurilor pe nume (desi catre cine bati n`ar merita asta), da` citind dincolo de cuvinte , se va simti cel cu musca pe caciula , mereu imi place ceea ce aud/vad de la tine . Din partea mea ai tot respectu` , apropo , acum 1 luna si ceva te`am adaugat la legaturile mele de pe blog , sper ca nu`i vreo problema :). Numa` bine 1:)

    RăspundețiȘtergere