joi, 28 ianuarie 2010

DJ SWAMP - NERV! [2005]


A trecut si pe la mine poza asta aseara, dar nu m-am gandit ca pleaca atat de repede materialul pe net. Oricum, spre deosebire de altii, nu ma excita exclusivitatile.
Nicalai spune despre acest material ca ii gaseste "1.405 greseli". Mi se pare foarte tare daca e asa, eu nu reusesc sa ii gasesc niciuna.
L-am ascultat o singura data, pentru ca atat am eu timp sa fac lucruri. Bai, soc si groaza, mi se pare fresh! Va dati seama in ce stadiu se afla muzica romaneasca daca un material din 2005 mi se pare fresh?
Daca mai avea cineva vreun dubiu ca Oncescu e cel mai bun dj de la noi si mult prea 2012 pentru industria romaneasca, il invit sa asculte NERV sa se convinga de prima parte si A.E.R., TOAST si ROCKSTAR pentru a doua.
NERV! Aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu