miercuri, 31 martie 2010

KDG Photography / Randomness / [Rebirth - Spring 2010 / Part 2] / [Unscathed] / [Bonus: A Shadow]






Ca tot spuneam ca imi doresc o camera astazi sa demonstrez ca se pot trage cadre bune si contra soarelui arzator, contrar credintei populare a fotografilor, am reusit sa "fur" din nou un Nikon D700 si sa vin cu cele 4 cadre de mai sus ["A Shadow" e bonus]. Exact genul asta de lumina mi l-as fi dorit si sambata, cand racit mort am iesit sa fac poze, dar soarele nu a tinut cu mine. Asa ca, in cele 10 minute rezervate cafelei in dupa-amiaza de astazi, am incercat sa scriu 2 povesti in 200 de metri patrati, una a primaverii si una a liniilor drepte, un fel de lupta impotriva timpului, daca ai filme pana acolo.
Altfel, tineti minte, caci o dau in scris: se pot trage cadre bune pe soare arzator, pe bezna, pe furtuna, pe ploaie, pe ceata, pe viscol, pe tsunami, pe cutremur, pe sfarsitul lumii, pe venirea martienilor, pe orice vreti voi. Conditiile nu sunt o scuza, adaptarea inseamna evolutie! Compozitie, tineti minte?
Ok, bine, m-am jucat cu vreo 3 obiective azi, unul mai tare decat altul. Daca nu ploua maine, voi continua sa ma joc si o sa va arat cum.
P.S.: "A Shadow" este cadrul original din care a iesit "I am here in the Shadows". Mi-a placut tare mult silueta, therefore, I share it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu