sâmbătă, 27 martie 2010

KDG Photography / Rebirth - Spring 2010




Hey, ce faceti? Va bucurati de primavara? Eu nu, sunt racit mort! :)) Asta nu e tocmai o scuza pentru ca scriu din ce in ce mai rar aici, dar o sa lamurim si problema asta la finalul postarii.
Astazi, dupa ceva vreme, am reusit sa gasesc o fereastra in care sa ies sa trag cateva cadre. Vremea nu a tinut foarte tare cu mine si nu am avut parte exact de lumina pe care mi-o doream, asa ca tot ce am putut face a fost sa ma bucur de plimbare in Parcul Circului si de o bere la terasa in Herastrau cu fratele Carmool.
A inflorit magnolia in Parcul Circului [dupa cum se poate vedea in spatele chinezoiului din poza de mai sus], ceea ce este ok, sper ca ploile care se anunta sa nu il scuture de tot si sa pot sa il trag si eu in full bloom, anul asta. Daca sunteti cu mine "from back then", tineti minte ca anul trecut i-am tras o poza, anume asta, care continua sa se afle intre preferatele mele, fara sa pot explica de ce.
Nu stiu daca am reusit sa transmit senzatia de Rebirth pe care mi-am dorit-o in photowalkul de azi [urasc termenul asta, "photowalk", suna libidinos], totodata incercand sa aduc un suflu nou fotografiei mele, dar sper sa va placa, cumva.
Cat despre scrisul pe TKC, unii dintre voi stiu, cu siguranta, ca am o tona de conturi pe tot atatea site-uri. Cei care m-au urmarit in ultima perioada stiu despre existenta unui blog nou [http://kdoggdracul.tumblr.com], unde lookul este mai fresh, se pun si mici prostioare, chestii care nu merita o ditamai postarea, chestii d-astea quick, iar Tumblr ofera acel gen de micro-blogging de care am eu nevoie cand vreau sa transmit ceva rapid. Stiu ca nu este usor sa fiu vizionat pe toate conturile care le am, dar va pot spune ca principalele locuri in care veti gasi chestii originale sunt: Tumblr, TKC, Twitter si Facebook. Deci "doar" 4. Pe toate celelalte conturi [Behance, Flickr, Photobucket, MySpace, hi5, BadorGood, etc] apar fix aceleasi chestii, in materie de poze. Altfel, lipsa postarilor frecvente se rezuma doar la prea putinul timp pe care il am la dispozitie si la lucrurile nu foarte tari peste care dau online.
A, o sa urc pozele la o rezolutie mai mare pe Tumblr.
Nu plecati, mai stati un pic, am un fel de "cadou" pentru toti cei pasionati de fotografie. Be sure to check back later!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu