joi, 22 octombrie 2009

Game Talk and Reviews


Cum spuneam si in trecut, Forza Motorsport 3 este cel mai bun racing ever. Singura posibila concurenta este Gran Turismo 5 [PS3] la care nu am acces. Clipul de mai sus nu e review-ul, dar cand vezi in el ca IGN a dat 10/10, deja trebuie sa intelegi ca you're fuckin' with an awesome game.
Nu as vrea sa uit totusi de NFS Shift, care este un imens pas inainte pentru serie, if you ask me. Mi-a placut foarte mult si NFS anul asta.


FIFA 10 .. Atat! Mi-a mancat sute de ore, imi va manca inca pe atat, va garantez, nu ati mai jucat asa ceva si este "addictive", in adevaratul sens al cuvantului. Review la PES 2010 nu a aparut inca, va pot spune, in schimb, ca este mai bun decat PES 09, dar mai are mamaliga de mancat pana sa ajunga ca FIFA!



Eu i-as fi dat afara de mult pe astia de la EA Sports care se ocupa de NBA LIVE, desi din an in an vin cu rezultate mai bune, in acelasi fel, an de an dau "fail" in fata concurentei de la 2K Sports. EA mai are acest ultim pas de realizat pentru a conduce universul jocurilor pe toate planurile sportive. Ce sa zic, in final, 2 jocuri bune, cu NBA 2K10 ca prima alegere, desi am inceput sa ma satur si de bugurile si prostiile lui nereparate de 3 ani. Din pacate, sportul meu preferat este lung si plictisitor pe console.


Cea mai buna simulare a unui sport, NHL 10 te va tine pe jar 15 minute in 3 reprize pline de actiune, cap coada.


Da, stiu, greu de crezut, dar SVR 2010 este incredibil de fun.


Cel mai bun fighting 3D si unul dintre cele mai asteptate jocuri de anul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu