joi, 29 octombrie 2009

KDG Photography / The Randomizer [Part 4]




Dupa ce Randomizer 3 m-a tinut treaz pana la 3 azi dimineata si am dormit doar 4 ore multumita degetului meu care s-a gandit ca ar fi misto sa ma doara asa, deodata, m-am apucat si de Randomizer 4 sa imi aduc aminte de zilele insorite.
De fapt, adevaratul motiv a fost ca am vrut sa testez ce poate Lightroom 3 beta. Mare mi-a fost bucuria sa vad ca se misca mai repede si are un sharpening exceptional, printre altele. Sa ne intelegem, sunt fan convins Lightroom si orice poza trece intai prin el, iar apoi, daca mai e cazul, ajunge si in PS. O versiune noua si mai buna nu poate insemna altceva decat joy.
Sus aveti rezultatele, prima poza facuta la Unirii, celelalte 2 in Pantelimon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu