duminică, 25 octombrie 2009

La Multi Ani, Frate!






Pentru ca unele poze nu au nevoie de niciun retus.
Pentru ca anii au trecut, dar lucrurile nu se schimba.
Pentru ca amintirile raman "Always & Forever".
Pentru ca mi-ai fost si imi ramai frate pe viata.
Astazi, faci 28 de ani. Ne-am cunoscut acum 20. O viata de om. Am jucat fotbal la nisip, ne-am jucat cu masinutele in scara, am strans surprize Turbo, Bombibom si Ulker, am baut TEC si FRESCO de ananas cu portocala, am ascultat primele casete de rock si rap impreuna, am incercat sa terminam 1000 de seturi de "ping-pong" in scara, am fumat prima tigara BT impreuna, am mers "peste sina" impreuna, ne-am bucurat cand am terminat stagiul 2-2 la Mario si am crezut ca am terminat jocul, am jucat Art of Fighting si zeci de alte arcadeuri, ne-am plimbat in tot orasul asta mii de kilometri pe jos si nu am ratat niciun loc, am mers des in parcuri in noptile sufocante de vara, am mers la aceeasi scoala generala, acelasi liceu si aceeasi facultate, am luat bataie impreuna, am dat bataie impreuna, am vorbit despre viata, bani, femei, sex, bautura, scoala, perversiuni, jocuri, extraterestri, iluminati, monstri, dumnezei, demoni, vise, paranormal, religie, calculatoare, munca, prieteni, falsi prieteni, am vorbit despre orice, cum nu am mai vorbit cu nimeni altcineva, nu ne-am injurat niciodata, ne-am ajutat mereu, asa cum am putut. Le-am facut aproape pe toate care ne-au fost date si le vom face pe toate care ni se vor da.
Pentru toate astea, iti multumesc!
Pentru ca te iubesc si te respect, frate, si mi-e dor de tot ce a fost, dar abia astept tot ce va veni! La Multi Ani! In seara asta, beau in cinstea ta si sunt mandru!
2009-1989

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu