vineri, 16 octombrie 2009

Stuck in Customs HDR Photography









Am revenit in forta, se pare ca munca si Forza Motorsport 3 imi ocupa cam tot timpul. Pe langa faptul ca, in ultimul timp, nu am vazut mai nimic destul de interesant incat sa scriu despre el, so Twitter ruleaza.
Despre Trey Ratcliff si Stuck In Customs am mai vorbit, deci este foarte posibil sa stiti ca este fotograful meu preferat cand vine vorba de HDR. Chiar daca nu apreciati aceasta arta, imaginile de mai sus nu va pot lasa altfel decat fara cuvinte. Vote Trey for GOD of HDR! Galeria intreaga pe link.
UPDATE: Fara legatura cu postarea, dar daca mai intra cineva din Romania pe blogul asta si va intereseaza in vreun fel de cum arata, am pus si eu un sondaj in dreapta in care am 7 voturi intr-o saptamana. One click won't hurt you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu