joi, 29 octombrie 2009

KDG Photography / The Randomizer [Part 3] feat. Nicalai's Petro City



In putinul timp liber pe care il am in cursul saptamanii, am reusit sa mai produc ceva la capitolul fotografie. Prima poza este facuta la Casa Poporului acum ceva timp, intr-o sesiune in care si timpul, soferii si pietonii au fost impotriva mea. :)) Daca se intreaba cineva "de ce Casa Poporului", eu am o slabiciune pentru acest monument [nu cred ca gresesc numind colosul asa], consider ca nu ai vizitat Bucurestiul daca nu l-ai vazut. Am tinut neaparat sa il fotografiez, de multe ori, chiar si inainte sa imi permit un DSLR. Acum ca am si reusit, asa cum v-am obisnuit deja, cred, o sa va prezint o alta perspectiva a lucrurilor, pe care nu o puteti vedea cu ochiul liber, si care sper sa va placa. Chiar nu imi doresc sa arat prin pozele mele, cel putin cetatenilor acestui oras, lucruri pe care sa le poata vedea din autobuz.
A doua poza este opera lui Nicolae Oncescu, pe care o puteti vedea pe Galaxiu, care mi-a placut foarte mult si pe care am tinut neaparat sa o prelucrez si eu. Am primit acceptul, a iesit ce vedeti mai sus.
Stay tuned, more to come!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu