duminică, 11 octombrie 2009

Layout TKC

Un bun prieten mi-a pus problema mutarii pe Wordpress, pentru ca arata infinit mai bine si are mai multe functii. La momentul respectiv am spus nu, pentru ca mi s-a parut ca TKC arata destul de ok in forma actuala, recunosc, care nu este f. profesionala, dar isi atinge scopul.
Cum plictiseala si dorinta de nou fac parte din natura umana, acum ma gandesc la o schimbare drastica de layout. Nu vreau sa fac concurenta niciunui blog, in continuare, TKC ramane coltul meu de lume, fara nicio legatura cu exteriorul, dar, in curand, as vrea, totusi, sa arate a blog de designer.
In acest sens, am facut un poll in partea dreapta a paginii, pe care o sa va rog sa votati. Pe langa vot, mi-as dori feedback, comentarii la acest post [eventual, nu Anonime] in care sa spuneti in 2 cuvinte ce parere aveti despre ce se intampla si ce ar mai trebui sa se intample cu TKC.
In rest, daca stati des pe zona, cred ca ati observat ca folosesc din ce in ce mai mult Twitterul pentru linkuri, pentru ca daca as sta sa scriu cate un post pentru fiecare link tare pe care il vad intr-o zi, cred ca as fi non-stop aici. Si nu e schema asa. Astept raspunsurile voastre, aveti la dispozitie comentariul, mailul, pingboxul, twitterul, tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu