miercuri, 21 ianuarie 2009

Noi schimbari - HQ/HD videos, wide logo

Dupa cum ati observat (sau nu), am modificat din nou logo-ul, ca sa se potriveasca noului look al site-ului (pur si simplu l-am latit, inca nu am facut si valurile alea in mare, cu care tot amenint de ceva timp, si nu, nici n-am "strambat" marea sa nu mai fie dreapta pentru ca nu ma intereseaza acest detaliu).
Ok, odata cu asta am mai facut o schimbare, pentru ca ma decideam eu zilele trecute, dupa cum am si scris aici, ca vreau sa arate a site de designer si vizitatorii sa se bucure de o anumita calitate a pozelor si clipurilor prezentate aici.
Am reusit sa schimb toate clipurile de YouTube in versiunea High Quality sau High Definition (bineinteles, acolo unde s-a putut, dar nu prea am avut decat vreo 2-3 din toate, alora neavand ce sa le fac) si de acum incolo, pe cat posibil, pe The K's Corner vor aparea numai astfel de versiuni.
Pentru cei care ma injura din cauza conexiunii mai slabe (e clar ca astea se vor incarca mai greu fiind calitate superioara), folositi linkul de YouTube prin dublu click pe clip si optiunea "watch in normal quality". Cei care va bucurati de o conexiune ok, enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu