marți, 6 ianuarie 2009

Glob cu plasma


Observ o adevarata moda a blowggerilor de a prezenta gadgeturi foarte scumpe si absolut inutile. Intr-adevar, este fascinant, ca si cum ti-ai cumpara un telefon Vertu. M-am decis sa va arat si voua un gadget pe care eu il consider mult mai util, dupa care am alergat absolut tot orasul pe 24 decembrie si pe care mi-as fi dorit sa il ofer atunci cuiva, dar nu am reusit pentru ca, pur si simplu, nu a fost de gasit. Voi, acum, nepresati de imposibilitatea de a-l primi prin comanda cu o zi inaintea Craciunului, il puteti gasi foarte usor pe google. Un glob cu plasma este un gadget care poate da un alt feeling camerei voastre (testat si garantat!). Avand in vedere ca pretul oscileaza intre 60 si 130 de lei, pot sa il consider un gadget ieftin, iar efectul face toti banii. Check it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu