marți, 20 ianuarie 2009

[Socant] Tarani


Incep prin a preciza ca imaginile din clip pot fi considerante oarecum socante, dar uita-ti-va, ca doar e lumea in care traim si tara pe care o meritam.
Cand am vazut acest clip pe un post tv, habar nu am unde, nici nu este relevant, mi-am adus aminte brusc de ce urasc taranii sau manelistii, cum va suna mai melodios. Imaginile de mai sus denota gradul de cultura al tarii noastre si faptul ca nu ar mai trebui sa se bage bani in scoli. Uitati ce iese de acolo.
Nu pot exprima in cuvinte ce i-as face unuia dintre aia, daca mi-ar intra in mana. Cum acest clip imi provoaca scarba, nu va avea viata lunga pe site. Dar nu puteam sa nu il pun, sa ne uimim impreuna, pana unde poate merge un TARAN!
[P.S.: Taranii sunt acele persoane care nu se considera tarani, ci dimpotriva, dive, gigolo, mari futadore etc. Care editeaza poze in paint cu Salam si o strofa de-a lui si le pun pe hi5, sa vada toata pulimea cine sunt ei, frate. Care au ringtone o manea obosita, eventual si "cantata" "live". Care fac glume ca in scenele de mai sus si li se par amuzante. Si astea sunt numai o parte din calitatile lor, pentru ca am uitat sa va spun, taranul nu are defecte. Indiferent de varsta, un taran se va comporta tot ca astia din filmul de mai sus. Si, evident, cand ii spui ca este un TARAN, se supara. Normal, doar e un gigolo "de puta madre".]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu