sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Intamplare

Haideti sa va povestesc ceva. Ceva care pe mine m-a scarbit dincolo de cuvinte. Fiti atenti! Incepe asa... se intampla in urma cu maxim 2-3 zile, cand la 2 noaptea nu aveam somn. Plictisit, obosit, trist si mai multe chestii irelevante, ma uitam pe site-ul ProSport, fara sa caut ceva anume. La un moment dat, dand un click aiurea pe unul din bannerele de pe marginea site-ului, ajung aici. Uimit, citesc. "Ce se intampla doctore" parca era emisiunea aia de pe ProTV, de acum cativa ani, unde o gagica buna spunea niste lucruri care nu m-au interesat niciodata. In acelasi stil este si articolul de fata, cu un subiect penibil, care ma indoiesc ca intereseaza pe cineva. Studii si porcarii, statistici si cercetatori americani, care de data asta vorbesc despre dragoste. Intereseaza pe cineva? Adica, vedem cu totii ce fel de creaturi traiesc in jurul nostru, intereseaza pe cineva o statistica facuta cu si despre astfel de oameni? Plictiseala m-a facut sa imi arunc ochii peste tot articolul (sau, ma rog, aproape tot), ajungand la aceasta parte:
"Cercetatorii au demonstrat ca barbatii sunt si mult mai naivi si cred in iluzii romantice precum: “o persoana iubeste o singura data-n viata cu adevarat”, “cea mai mare fericire iti este data de iubire”, “dragostea invinge toate obstacolele”".
In acel moment, am inchis site-ul, nu inainte de a ma uita cine a scris articolul si a-i adresa in gand un academic "Du-te, fa, in pula mea!".
Ce fel de material este acesta, care cumva clasifica a iubi o singura data in viata sau iubirea ca cea mai mare fericire, drept o iluzie romantica? In caz ca nu sunteti bine informata, doamna autor, 'iluzie' inseamna perceptie falsa, cel putin in limba romana. Daca va indoiti, va rog, aici va veti lamuri. Dar daca dumneavoastra sunteti o tarfa penala care suge pula la coltul blocului pe capace de cola pentru ca au demonstrat cercetatorii ca barbatul nu va poate iubi, atunci v-as putea intelege frustrarile. Serios, chiar nu va stau in gat cuvintele astea cand le pronuntati? Ca daca le-ati scris asa, fara jena, cred ca le puteti si pronunta. Sau ati luat articolul de pe google si l-ati tradus cu nesimtire, cuvant cu cuvant. Personal, nu gasesc asta drept o scuza buna.
Culmea, n-am nimic cu biata femeie. Atitudinea ma scarbeste, pentru ca observ un pic de gandire feminina in ea [adica lipsa de gandire]. V-am spus, sunt misogin. :)) In fine, sa trec la subiect.
Stimati cititori si dragi prieteni, trebuie sa si explic de ce mi-a provocat acest articol stari profunde de voma. Cu ceva timp in urma, undeva pe Stefan cel Mare, pe cand ma indreptam spre munca, am vazut un scenariu. Din filmul care mi l-a dat reiese si scarba profunda pentru acest articol imbecil si acest tip de atitudine. Nu aveam cum sa pozez fenomenul, dar Google is our friend si am cautat o poza oarecum asemanatoare, pentru ca imaginile sunt mai impunatoare decat cuvintele. Dupa lungi cautari, din fericire, am gasit ceva relevant (cu scuzele de rigoare pentru calitatea indoielnica a pozei). Si nu o iluzie. Self-explanatory, bitch!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu