luni, 19 ianuarie 2009

New (wider) layout

Intrucat mi s-a spus ca am blocat cateva calculatoare cu tona de informatie de pe main page, trebuie sa fac exact ceea ce urasc si ce promiteam ca nu o sa fac. O sa structurez site-ul pe pagini, cu 15-20 de postari pe fiecare. Holla back daca va face si asa figuri, si reduc la 10 postari pe pagina.
Asa ca, de acum, intrati mai des ca sa nu fiti nevoiti sa dati pagina (si nu pot sa nu repet cat de mult urasc eu sa fac asta, sa dau click pe pagina 2, respectiv "postari mai vechi").
Daca tot fac schimbarea asta, o sa umblu un pic si la aspect, sa stretchuiesc un pic lucrurile, unde este cazul, sa apara si clipurile astea si pozele in toata splendoarea lor. Revin cu update cand o sa reusesc.

Later edit: Am reusit!

Later edit 2: Intrucat am avut ceva timp liber pe mana in seara asta, m-am gandit eu ca site-ul unui designer ar trebui sa semene macar prin layout a site de designer. Si am marit si mai mult tot ce se intampla pe acest site, mai putin logo-ul, care o sa ramana asa un timp. O sa reduc postarile la 15 pe pagina, cum spuneam mai sus, ca sa nu ma injurati ca va incarca mai greu acum. Consider ca este mult mai bine sa nu fiti nevoiti sa dati clickuri sa mergeti pe linkul respectiv pentru a va bucura de o poza sau pentru a vedea un clip, si cred in calitatea previewului, cu pretul loadingului mai mare. In final, sper sa va placa si voua! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu