joi, 1 ianuarie 2009

Autobiografie [09.01.2009 update]

Ma numesc Cristian Iancu si povestea mea a inceput in '83, pe 9 iulie, pe la orele 23:50 in maternitatea spitalului Coltea, deci am vreo 25 de ani jumate, la momentul acestui post. Locuiesc in Pantelimon, prin zona mi se spune 'Americanul', datorita toalelor rap pe care le port (si nu e nici prima si nici ultima mea porecla), si urasc sa vorbesc despre mine, sincer. Nu pentru ca nu am nimic de spus. Pur si simplu, am fost educat old-school, modest, in banca mea, sa ridic mana cand am ceva de spus. Desi am trecut peste multe din educatia care mi s-a dat, asta e unul dintre lucrurile peste care nu trec si nici nu regret ca nu o fac. Acum ca ma cunoasteti... :)) nu, glumesc.. voi face un efort sa va prezint istoria mea, pe scurt. Si crede-ti-ma pe cuvant ca este un efort.
Am invatat sa scriu undeva la 5 cinci ani, adoram sa fac asta, fapt care nu s-a materializat in ziua de azi, cand ma feresc si de multe vorbe, si de scris. Cand eram mic visam sa fiu gunoier, serios, si cred ca sunt pe drumul bun. :))
Am suportat 14 ani de scoala, cu diverse realizari (de genul olimpiade, atestate, medii de 10, premii, care nu mi-au folosit la nimic, absolut niciodata), am terminat liceul Mihail Sadoveanu - sectia informatica, am 2 ani de facultate in Politehnica la Proiectare - Masini Unelte, si cam atat cu scoala. Motivele intreruperii au fost pe baza de bani, practic, dar am ajuns sa nu mai regret faptul ca nu am avut alternativa la momentul respectiv. Dar nu vreau sa plictisesc cu scoala, v-as putea plictisi intr-un post pe site, sa va spun cate reusite am avut si cum au fost inutile, aviz persoanelor care trag cu dintii pentru o medie mare. Beti, drogati-va si fute-ti-va mult, lasati notele. :)) Mai departe.
Lucrez. Am lucrat pe posturi diverse si interesante pe parcursul 'carierei', sa ii spun asa, chiar daca pe cartea de munca sunt trecuti doar vreo 4 ani, tot cariera se cheama. Trecand peste detaliile picante, pe care prietenii oricum le cunosc, acum sunt DTP-ist la ProSport. Imi place ce fac, imi place grafica, designul, apreciez foarte mult fotografia si tot ce tine de bun gust in design. Nu excelez in altceva, in afara de prostie, decat in design. Si nici nu mi-as dori.
Imi place muzica, cui nu? De mai multe genuri, dar hip-hopul imi curge in sange de vreo 12-13 ani. Am inceput cu 2pac, Lordz of Underground, Coolio si TQ, din cate imi aduc aminte. In prezent, apreciez mai mult old-school-ul decat ce se intampla azi. Dar nu ma pot abtine sa nu specific ca sunt mandru fan Lil Wayne. Si altii, Kanye West, Snoop, Jeezy, so on.
Imi place sportul, am practicat sport in tinerete. Daca vorbesti despre baschet sau box, atunci vorbesti pe limba mea. Imi mai plac fotbalul si tenisul, si apropo de fotbal, sunt parior. Inrait, pot spune. Mi se pare cea mai usoara cale sa faci bani. Reciproc, cea mai usoara sa ii pierzi. Tin cu Dinamo, daca intereseaza pe cineva, pentru ca acolo am facut box si pentru ca prin zona aceea (Stefan cel Mare) mi-am trait o buna parte din copilarie.
Imi place sa gatesc, si eventual cat mai exotic, imi place sa invat sa gatesc tot timpul lucruri noi, chit ca risc otravirea celor din jur. Noroc ca nu gatesc prea des cu spectatori. Mananc cat de picant pot de vreo 16 ani de zile, iar asta a dus la unele complicatii cu stomacul. Mancarea preferata? Nu stiu, sincer. Dar ca sa scriu ceva, grill de pui cu cartofi prajiti. Apropo, nu sunt vegetarian si, ca si Maddox, pentru fiecarea animal pe care tu nu il mananci, eu o sa mananc 3.
Imi plac jocurile video, detin un XBOX360 si un calculator in stare sa playeze mai mult decat decent ultimele aparitii. Preferatele: DOTA (Warcraft 3), FIFA 09, NBA 2K9.
Imi plac cartile care au ceva de spus si nu sunt scrise (ca majoritatea blogurilor, ca sa fie scrise). Pot recomanda carti si autori, dar ar fi mai interesant sa ii prezint cu timpul, pe site.
Regula se aplica si filmelor, urasc sa imi pierd 2 ore din viata la un film care nu imi da niciun film. Despre preferatele mele, avem o lista intreaga, pe genuri, pe care promit sa o fac publica pe site candva, cand nu o sa mai am despre ce scrie. :)
Haha. Imi place berea si sunt mandru posesor de burta! Iar asta e un subiect atat de larg incat o sa incerc sa nu il dezvolt. Prietenii stiu de ce.
Pe langa burta, mai posed permis de conducere, care mi-a folosit sa-mi plimb curul in diverse bijuterii (subliniez MI-A FOLOSIT), de carduri la fel de goale ca sticlele de bere de langa mine si, mai ales, inteligenta sclipitoare. Noroc ca se manifesta mai rar in ultimul timp, ca e criza. Nu stiu daca am mentionat modestia, prima mea calitate. Daca am spus mai sus ca nu mint, nu ar fi trebuit sa o mentionez. :)
Sunt fan Mircea Badea, o declar sus si tare. Atunci cand am timp, ii urmaresc emisiunile, pentru ca omul asta este absolut genial. Serios, ce om stiti, care face o emisiune de 45 de minute, 5 zile pe saptamana, FARA INVITATI, care isi permite luxul de a avea haz de fiecare data? Imi pare foarte rau ca pe blogul personal, face reclama unor ratati de genul Serban Huidu [fara prompterul ala in fata pe care scrie si 'buna ziua, dragi telespectatori', saracul Huidu e doar un simplu hater]. Bai, Mircea, lasa-i, tata, sunt si ei simpli wannabes.
Daca tot am vorbit despre ce imi place, am putea trece in revista si unele dintre lucrurile pe care le dispretuiesc si o sa incerc sa fiu scurt, pentru ca sunt multe.
'Urasc minciuna si persoanele false' :)) Texte de coarda de hi5. Ai face bine sa incepi sa iubesti minciuna si persoanele false, pentru ca te vei lovi de ele la tot pasul, pisi. Te vei mai lovi si de alte lucruri din carne la tot pasul, dar sa trecem peste asta.
Urasc faptul ca banii conduc lumea si, din pacate, si unele persoane din jurul meu. Desi am incercat de-a lungul timpului sa le elimin pe rand, sunt convins ca nu se vor epuiza niciodata. Nu intelegeti gresit, nu sunt ipocrit, am nevoie de bani ca oricare dintre voi. Spun doar ca ar trebui sa fie o limita, cateodata, sa nu se pise banii pe tot universul tau. Macar atunci cand vine vorba de persoanele dragi, ca sunt convins, nu puteti avea 1000 de astfel de persoane, pe cand banii se gasesc la tot pasul, nu? Tu faci bani, nu banii te fac pe tine. Vedeti voi, dragi prieteni, cel putin asa ar trebui sa fie. Visator, nu? Next.
Urasc tarfele si cocalarii de hi5, ma scarbesc, nu gasesc nimic amuzant in ei. E cel mai grav, cand o coarda de 18 ani, cracanata, in chiloti langa soba ei de la tara, filozofeaza despre viata sub poza, cand este clar ca lumina zilei ca singura ei filozofie este despre la cate grade se inclina pula cand o ia in gura. Nu este nimic amuzant, e de plans. Dovada parintilor indoctrinati de stirile de la ora 5 si 7, care au impresia ca sa 'iti cresti copilul' inseamna sa ii pui o pijama pe el si o farfurie de ciorba in fata. Scula-ti-va in pula mea din fotoliu si fiti parinti. Cel mai trist este ca jumate din persoanele care rad cand aud asta, se afla adanc bagate in caz. Da' hai sa trecem mai departe. Nu vreau sa par misogin, ca vorbeam de femei mai devreme (mult spus de femei, de coarde), desi sunt, maxim. Dar si eu, ca si voi (pentru ca va consider de un nivel intelectual ridicat, altfel nu ati intra aici, site-ul asta s-ar dori un pic mai exclusivist), iubesc o femeie si, cand ma uit la ea, pot sa ma scarbesc de tot ce este in jur. Stiti ce spun, deci continuam.
Ma plicitisesc discutiile despre masini, fotbal si politica. Mai ales pentru ca ele sunt departe de a fi constructive. Nimeni nu si-a schimbat parerea vreodata in aceste aspecte, doar pentru ca a vorbit cu cineva. Legea junglei.
Ma plictisesc fanii 'ultras' ai echipelor de fotbal, care isi divinizeaza echipa de parca le e mama si le da sa manance. Ma uit la ei si constat cat se plictisesc oamenii in ziua de azi (sau la cat se raporteaza gandirea lor), sa isi faca astfel de hobbyuri, cu referire speciala la fanii echipelor romanesti de fotbal, unde se intampla orice, numai fotbal nu. Doar vedem an de an in UCL, nu, prieteni?
Ma plictisesc la fel de mult discutiile despre animalele de companie si stapanii care, aidoma celor de mai sus, isi divinizeaza necuvantatoarele si incep sa isi imagineze ca pot vorbi cu ele. Va asigur ca animalele dumneavoastra inteleg la fel de multe din ce le spuneti, pe cat intelege ursuletul meu de plus.
URASC (deci, nu ma plictisesc :)) ) discutiile despre femei. Rezervate frustratilor si abstinentilor. Nu e nicio lauda ca ai futut 100 de femei in viata ta, esti incoronat cu diploma de tarfa masculina, esti un adevarat "macho" si iti meriti locul pe cocalari.com, felicitari. Tot asa ca poate ajungi nambar uan.
Ma deranjeaza persoanele care incearca sa vorbeasca in engleza, cand ei n-au nicio treaba cu romana. Dar engleza e trendy, nu? Toti imprumutam termeni din engleza, si simt nevoia sa explic un pic fenomenul. Engleza este o altfel de limba, e simpla, cuvintele sunt mai scurte si, de multe ori, asta ajuta in diverse situatii. Acest "fenomen" nu scuza persoanele care stapanesc gramatica limbii romane cum stapanesc eu un submarin nuclear.
Ma deranjeaza folosirea abuziva a iconografiei ';)'. Pur si simplu ma scoate din minti, mai ales cand acest simbol, daca ii pot spune simbol, acest emoticon de messenger a capatat o aura de superioritate si este folosit doar atunci cand cineva vrea sa iti inchida gura sau sa iti demonstreze ceva, exact la fel cum scriati pe tabla 'q.e.d.' dupa ce demonstrati o teorema in geometrie.
Ma mai deranjeaza si alte chestii, la fel cum imi plac mai multe, dar deja am impresia ca intru in detalii, pentru ca nu ma gandesc in general la lucrurile care imi plac sau la cele care ma deranjeaza, cu atat mai putin de ce imi plac sau de ce ma deranjeaza. :)) Therefore ma deranjeaza maxim intrebarea 'de ce iti place aia?', la fel ca imperativa intrebare 'unde esti?' sau, cel mai penibil schimb de replici, 'ce faci? bine/stau'. :)) Paranteza, la 'ce faci?', mai era si raspunsul ala 'tst'[aka 'tastez'], de pe vremea mircului, dar daca vreo maimutica iti raspunde 'tst' in ziua de azi, folositi cu incredere 'ignore'. 'tst' denota un coeficient de inteligenta subunitar si astfel de specimene ar putea fi depuse la muzeu in formol fara probleme. Trimiteti cerere la Yahoo sa faca shortcut pentru 'Ignore', candva s-ar putea dovedi utila.
Cred ca descrierea de mai sus, ajuta vizitatorul acestui blog sa isi faca o imagine sumara despre personajul Cristian Iancu, cu bune, cu rele, autorul tuturor articolelor de aici. Sumara, pentru ca oamenii sunt personaje mult mai complexe pentru a putea fi descrise in cateva cuvinte.
Va multumesc din nou pentru rabdare, pentru eventuale intrebari va stau la dispozitie pe kdoggdracul@gmail.com. Alte site-uri care imi apartin, desi nu toate vor avea viata lunga, sunt:
Hi5: http://kdoggdracul.hi5.com
MySpace: http://myspace.com/kdoggdracul
DeviantArt: http://kdoggdracul.deviantart.com
P.S.: 'dracul', omniprezent in adresele mele nu se refera la nicio forma de satanism. DRAC este epitetul atribuit persoanelor smechere. Iar prin 'smecher', Cristian Iancu nu intelege un tigan borat imbracat in trening si cu 20 de kile de aur la gat. Prin 'smecher', Cristian Iancu intelege sa excelezi prin ceva, sa fii bun la ceva, sa fii un 'drac'. Thierry Henry este un drac, Kobe Bryant este un drac, Mircea Badea este un drac, intelegeti ideea? Poate si tu esti un drac! Si esti binevenit aici oricand, si poate te vei simti ca acasa. Mi-as dori asta! Si cunosc cativa draci care asa vor face!
Bine ati venit pe The K's Corner! Enjoy the ride!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu