joi, 1 ianuarie 2009

Un nou inceput!

Bine ati venit pe K's Corner!
Si pentru ca este prima zi din 2009, nu este foarte tarziu pentru a va ura La Multi Ani, un an nou bun cu sanatate, bani, femei, dragoste si tot ce mai aveti voi nevoie in viata ca sa spuneti ca o duceti bine. :)
Am decis ca 2009 sa fie un an al schimbarii, si cu ce pot pune in practica mai bine aceasta 'schimbare' decat prin a-mi crea un blog :)) Prietenii cunosc adversiunea mea pentru aceasta forma de pseudo-comunicare, daca ii pot spune asa. In continuare, raman la parerea ca nu puteti face nimic mai inutil decat sa cititi ce dejectii debiteaza mintea unor oameni plictisiti de viata (sau fara viata sociala) pe blogurile personale (si cu atat mai mult sa se creeze discutii tip e-mail, commenturi si alte lucruri), deci am decis sa fac The K's Corner un pic altfel fata de blogurile lungi si plictisitoare intalnite la tot pasul.
Aici, daca o sa ma tin de treaba, o sa postez lucruri care imi plac mie, clipuri, muzica, diverse alte chestii pe care eu le gasesc 'entertaining'. Scopul nu este nici pe departe unul promotional, probabil o sa ma am vizitator pe mine insumi, dar asta este si ideea. E coltul meu de internet unde o sa aduc lucrurile care imi plac, opiniile sunt strict personale, iar aluziile la personaje in viata sunt strict fictive. :) Daca acest site ajuta pe cineva in vreun fel, ma bucur si sunteti bineveniti oricand.
Luati aminte, voi avea grija ca acest site sa fie interzis pudicilor si frustratilor, limbajul este unul liber, in limita bunului simt, iar oricine se simte deranjat de ceea ce apare aici, beneficiaza de minunatul alt+f4 la buricul degetelor.
Va multumesc pentru timpul acordat pentru a citi acest lung si plictisitor prim post, va spun din nou La Multi Ani, bine ati venit pe The K's Corner si sper sa ne distram impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu